Obchodní podmínky prodeje vstupenek – 100 let SK Dolní Chabry

Obchodní podmínky prodeje vstupenek – 100 let SK Dolní Chabry

  1. Pořadatel akce
    Pořadatelem akce „100 let SK Dolní Chabry“ je SK Dolní Chabry ve spolupráci s Chaberská Pergola, s.r.o., se sídlem Dvorní 1211/1a, Praha 8.
  2. Prodej vstupenek
    Vstupenky na akci jsou prodávány prostřednictvím platformy GoOut. Nákupem vstupenky kupující souhlasí s těmito obchodními podmínkami a zároveň s podmínkami nákupu společnosti GoOut, které jsou dostupné na webových stránkách www.goout.net.
  3. Změna programu a zrušení akce
    Pořadatel si vyhrazuje právo na změnu programu akce. V případě zrušení akce bude vstupné vráceno v souladu s podmínkami prodejce (GoOut).
    V případě nepříznivého počasí se akce koná i nadále, vstupné se v tomto případě nevrací.
  4. Reklamace a vrácení vstupného
    Vstupenky nelze vracet ani měnit, s výjimkou případů uvedených v podmínkách prodejce. Pořadatel nenese odpovědnost za ztracené, odcizené nebo poškozené vstupenky.
  5. Vstup na akci a bezpečnost
    Každý návštěvník je povinen řídit se pokyny pořadatele a zabezpečovací služby. Pořadatel si vyhrazuje právo odepřít vstup osobám pod vlivem alkoholu nebo omamných látek či osobám, které ohrožují bezpečnost akce.
  6. Účast oznámených osobností
    Oznamovaná jména pozvaných hostů a účinkujících nejsou 100% garancí jejich účasti. Účast každého jednotlivce závisí na jeho osobní dostupnosti v daný den. Pořadatel se bude maximálně snažit zajistit účast všech pozvaných osob.
  7. Souhlas se zpracováním údajů
    Kupující bere na vědomí, že jeho osobní údaje budou zpracovány za účelem nákupu vstupenek a případné komunikace ohledně akce.
  8. Závěrečná ustanovení
    Zakoupením vstupenky kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a souhlasí s nimi v plném rozsahu.
Zpět na Oslavy 100 let SKDCH